ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ

Φαινόμενα Επιθετικότητας παιδιών στα δημοτικά σχολεία

By  | 

Φαινόμενα Επιθετικότητας παιδιών στα δημοτικά σχολεία :

απαραίτητη η συστηματική παρουσία ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία.

Τα τελευταία 3 χρόνια πανδημίας και εγκλεισμού ζήσαμε πρωτόγνωρες εμπειρίες. Η νοοτροπία των ανθρώπων άλλαξε, ο φόβος επικράτησε επί μακρόν και η ανάκαμψη από εκείνη τη ζοφερή παύση του Μαρτίου του 2020 ήταν αργή και επίπονη.

Μία πανδημία που κόστισε σε ανθρώπινες ζωές, σε ψυχική επιβάρυνση, σε οικονομική επιβάρυνση, σε αναρίθμητες δυσκολίες στην καθημερινότητα όλων των ανθρώπων, δεν μπορεί ποτέ να χαρακτηριστεί ως «θετική». Τα παιδιά βιώσανε στο έπακρον τον κάθε φόβο και κάθε ανασφάλεια των γονιών τους όλα αυτά τα χρόνια. Στερήθηκαν την χαρά, την ανεμελιά και το παιχνίδι με τους φίλους τους.

Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε πως όλα αυτά τα χρόνια δεν άφησαν στην ψυχοσύνθεση μας αποτυπώματα.

Η κατάσταση έφερε μια παραπάνω επιθετικότητα στις συμπεριφορές των παιδιών. Κάθε δημοτικό σχολείο έπρεπε να εντάσσει στην καθημερινότητα σχολικούς ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

Να βρίσκονται δίπλα στα παιδιά αλλά και στις οικογένειές τους. Καθημερινά,,, ώστε κάθε παιδί και κάθε γονέας που αισθάνονται την ανάγκη για βοήθεια να την έχουν,,,χωρίς αιτήματα, καθυστερήσεις κλπ. Το κράτος έπρεπε να μεριμνήσει για τις συνέπειες του εγκλεισμού. Για ομαλή προσαρμογή στην καθημερινότητα και παρέμβαση στις βίαιες και επιθετικές συμπεριφορές των μικρών παιδιών.

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds