Γειτονικοί Δήμοι

Καλύτερη ψηφιακή εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας με την ένταξη του ΚΕΠ Μελισσίων στο Πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

By  | 

Ένα επιπλέον βήμα για την καλύτερη ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών από το Δήμο αποτελεί η ένταξη του ΚΕΠ 0790 Μελισσίων του Δήμου Πεντέλης στο Πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συνάμα η ένταξη του ΚΕΠ συμβάλει στην προσπάθεια για περιορισμό της επέκτασης του Covid-19.

Οι πολίτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, μετά από συνεννόηση, ψηφιακό ραντεβού με βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ, την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠ, να υποβάλλουν το αίτημα τους και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται στους πολίτες διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση- Αίτηση,

2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,

3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,

4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο τους.

Κατά την αίτηση του ραντεβού θα πρέπει ο πολίτης να καταχωρήσει το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη, την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του και τη διεύθυνση επικοινωνίας του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης.

Απόφοιτος Τοσιτσείων Αρσακείων Σχολείων Εκάλης. Life Coach - Πιστοποιημένη από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μέλος του H.I.C. (Hellenic Institute of Coaching)- Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού- Πιστοποιημένη από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημόσιες Σχέσεις, Αρθρογράφος, Εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds