ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον COVID-19

By  | 

Σύμφωνα με την ΚΥΑ ΔΙα/ΓΠ.οικ. 13805/2021 – ΦΕΚ 843, για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

• Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ραντεβού οι δημότες μπορούν να καλούν :
στο τηλεφωνικό κέντρο – 213-2050500
στη Γραμμή του Δημότη – 2111032323 και
στα τηλέφωνα του ΟΚΠΑ – 2106135611 & 2108100224

στο κεντρικό  ΚΕΠ (Σισμανογλείου 9): 213-2014400-4

στο παράρτημα ΚΕΠ (Αθ.Διάκου 14 & Μ.Αλεξάνδρου) : 210-8040088

• Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ η προθεσμία πληρωμής των λογαριασμών ύδρευσης ως τις 30 Απριλίου 2021.
Η εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης γίνεται διατραπεζικά και μέσω των εναλλακτικών δικτύων Internet Banking, Phone Banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής από τον αναλυτικό λογαριασμό ύδρευσης.

• Για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών μπορείτε να μπαίνετε στο http://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv

Για οποιαδήποτε τροποποίηση θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Τηρούμε αυστηρά τα μέτρα προστασίας και παραμένουμε δίπλα στο δημότη.

Μένουμε ασφαλείς.

Απόφοιτος Τοσιτσείων Αρσακείων Σχολείων Εκάλης. Life Coach - Πιστοποιημένη από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μέλος του H.I.C. (Hellenic Institute of Coaching)- Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού- Πιστοποιημένη από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημόσιες Σχέσεις,Content Creator, Social Media Manager, Αρθρογράφος, Εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds