Άρθρα

TicketSeller.gr : η ελληνική πλατφόρμα ταξιδιών

By  | 

γράφει η Χριστίνα Άννα Φωτιάδη και η Αγγελική Μεταξά

Δύο νέα παιδιά, η Έλενα Γιώτη και ο Γιάννης Μηλάτος, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας στον Δήμο Κηφισιάς το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη μιλούν για την ελληνική πλατφόρμα ταξιδιών όπου μπορείτε να βρείτε τα πάντα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ακριβώς όπως το φαντάζεστε και όπως θέλετε να είναι! Ταξίδι «sur mesure».

1.Πως σκεφτήκατε να κάνετε μια πλατφόρμα ταξιδιών αλά…ελληνικά; Τί ακριβώς κάνει η πλατφόρμα σας;

Η ιδέα μας γεννήθηκε όταν πριν από μερικά χρόνια ζούσαμε και εργαζόμασταν στην Αγγλία και χρειάστηκε να επισκεφθούμε έναν οδοντίατρο όπου το κόστος ήταν στις 800 λίρες Αγγλίας ενώ η αντίστοιχη θεραπεία στην Ελλάδα κόστιζε μόλις 80 ευρώ, και  εκεί γεννήθηκε η ιδέα  μιας ενιαίας ταξιδιωτικής πλατφόρμας με συνδυαστικές υπηρεσίες αφού μετά από έρευνα ανακαλύψαμε ότι από τη μία ένας  Άγγλος, Αμερικάνος, Άραβας κτλ. είναι δύσκολο να βρει τις απαιτούμενες πληροφορίες και να κάνει κράτηση  για υψηλής ποιότητας θεραπείες όπου θα του κοστίσουν πολύ λιγότερο από ότι στη πατρίδα του ενώ ταυτόχρονα θα κάνει και  διακοπές  για να μπορέσει να θεραπεύσει σώμα και ψυχή δημιουργώντας αναμνήσεις. Με τη δημιουργία αυτής της ενιαίας πλατφόρμας προσδοκούμε να δώσουμε συνδυαστικές υπηρεσίες  θεματικού και ιατρικού τουρισμού στους ταξιδιώτες .

2. Πόσος χρόνος χρειάστηκε από την ιδέα ως την υλοποίηση; Πως το εμπνευστήκατε;

Η ιδέα γεννήθηκε αρκετά χρόνια πίσω αλλά τότε ήταν πραγματικά μια ιδέα μέχρι που ανακαλύψαμε ένα pre incubator πρόγραμμα του Ινστιτούτου Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Σταδιοδρομίας, το seed4business όπου κάναμε αίτηση και αποτυπώσαμε την ιδέα στον καμβά (BMC). Στη συνέχεια, κάναμε αίτηση σε ένα από τα καλύτερα business accelerator προγράμματα στην Ελλάδα, το Innovathens όπου με την βοήθεια συμβούλων σε διάφορα θέματα μιας επιχείρησης καθώς (και του μέντορα μας κύριο Δημήτρη Γρέβια, πρώην HR στέλεχος της coca-cola και νυν μέλος του ΚΕΜΕΛ) δημιουργήσαμε ένα βιώσιμο business plan οπού μας βοήθησε ώστε να πάρουμε μια μικρή χρηματοδότηση για τα πρώτα έξοδα ωστε η ιδεα μας να γίνει πραγματικότητα.

Innovathens –> https://www.innovathens.gr/events/creative-industries-vol-3-the-pitching/

3. Πόσο δύσκολο είναι να διαχειρίζεσαι μια τέτοια πλατφόρμα ως διαχειριστής;

Είναι αρκετές οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά. Βέβαια βοηθάει πολύ  η προηγούμενη εμπειρία που έχω ως project manager σε διάφορες θέσεις σε πολυεθνικές και η εμπειρία  μας σε διάφορα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

4. Πόσο δύσκολο είναι να την διαχειρίζεται ένας εν δυνάμει πελάτης;

Είναι αρκετά εύκολο γιατί όλη η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 4 απλά βήματα. Το feedback που παίρνουμε μας δείχνει ότι είναι προαιρετική η άμεση επικοινωνία. 

5. Τί διαφορές έχει από παρόμοιες πλατφόρμες του εξωτερικού;

Η TicketSeller είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα όπου προσφέρει εναλλακτικές προτάσεις και λύσεις που ικανοποιούν ανάγκες και επιθυμίες. Αυτή τη στιγμή υπάρχει πληθώρα πληροφοριών διάσπαρτη στο διαδίκτυο αλλά το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι χρήστες δε μπορούν να εντοπίσουν την διαθέσιμη πληροφορία λόγω έλλειψης χρόνου και ανταπόκρισης από τα παραδοσιακά τουριστικά πρακτορεία. Η TicketSeller ήρθε να λύσει αυτό το πρόβλημα με την δημιουργία μιας ενιαίας πλατφόρμας  προσβάσιμη από όλα τα ψηφιακά μέσα όπου δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να οργανώσει ένα ταξίδι με σκοπό να βελτιώσει την υγεία του και να ψυχαγωγηθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του και της θεραπείας του.

6.  Γιατί κάποιος να προτιμήσει την δική σας πλατφόρμα;

Απευθυνόμαστε σε  8 διαφορετικούς τύπους ταξιδιωτών και αυτοί είναι:

  • The Pioneer είναι αυτοί που ταξιδεύουν στα πιο περίεργα ή/και άγνωστα μέρη του κόσμου, αυτοί που δοκιμάζουν κάτι καινούριο πρώτοι και πολλές φορές αυτοί που δημιουργούν τάσεις
  • The Occasional Όσοι πάντα ταξιδεύουν για ένα λόγο, ένα ταξίδι του μέλιτος, ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, μια συναυλία, μια θεραπεία κτλ.
  • The Genuinely curious
  • The Collector Αυτοί που ταξιδεύουν για να συλλέξουν εμπειρίες ζωής
  • The Conformist Όσοι ταξιδεύουν όχι για προσωπική ικανοποίηση αλλά για κοινωνική αποδοχή – ίσως βρει ακόμη και προσωπική ικανοποίηση στην κοινωνική αποδοχή.
  • The Thrill Seeker Όπως και η παραπάνω κατηγορία, οι Thrill-Seeker είναι αυτοί που τρέχουν να δουν μια πόλη φάντασμα ή κάνουν snorkeling μόνο και μόνο γιατί έχει γίνει τάση.
  • The Escapist Είναι αυτοί οι εντυπωσιακοί τύποι που ταξιδεύουν για να ξεφύγουν από τη πλήξη, την ενοχή, τον φόβο, την αποτυχία, την σύγκρουση.
  • The Self Improver Αυτοί που θα κάνουν τεράστια έρευνα για τη κάθε πτυχή του ταξιδιού τους και που οργανώνουν τέλεια το ταξίδι τους.

7. Πόσο ανταγωνιστικός είναι ο ταξιδιωτικός χώρος στην Ελλάδα;

Στον κλάδο του τουρισμού όντως ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος αλλά η TicketSeller είναι εδώ για να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε με καινοτόμες υπηρεσίες και συνεργασίες που μας επιτρέπουν να κρατάμε χαμηλές τιμές και να δίνουμε παραπάνω επιλογές στους ταξιδιώτες. Οποιοσδήποτε μπορεί να οργανώσει το ταξίδι του χωρίς να χρειάζεται να περιμένει τη πληροφορία από έναν πράκτορα για ένα συγκεκριμένο πακέτο. Οι ταξιδιώτες μπορούν να χτίσουν το δικό τους μοναδικό ταξιδιωτικό πακέτο μόνοι τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους ή ακόμα  και να συμπληρώσουν κάποια υπηρεσία όταν είναι ήδη στο προορισμό τους χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες μόνο με 4 απλά βήματα.

8. Με την κρίση του κορωνοϊού, πως διαχειρίζεστε την κατάσταση;

Στην αρχή τρομάξαμε λίγο, αλλά το φέραμε σε ένα θετικό σημείο. Χρειάστηκε  να δουλέψουμε από το σπίτι και να κάνουμε προσέγγιση για νέες συνεργασίες . Η πρώτη συνεργασία που είχαμε ήταν η Medical Diagnosis ειναι για πιστοποιητικό υγείας  για ταξιδιώτες από Αγγλία https://ticketseller.gr/el/arthra/pistopoiitiko-igeias και η Cross Border Med Care για ταξιδιώτες από Ελλάδα όπου μπορούν να κάνουν το τεστ και να αποκτήσουν corona pass σε συνεργασια με τη crossbordermedcare https://ticketseller.gr/el/arthra/elenxos-gia-ton-covid-19

9.Υπάρχει ένας φόβος και μια αβεβαιότητα με τον κορωνοϊό.  Κατά την θερινή περίοδο η κατάσταση βλέπετε ότι βελτιώνεται; Ο κόσμος κάνει κρατήσεις για τις διακοπές του ή το αφήνει τελευταία στιγμή;

Γενικά, αλλάζει ο τρόπος που ταξιδεύει ο κόσμος και μαζί μ αυτό και οι συνηθειες. Οπως έχουμε παρατηρήσει οι κρατήσεις γίνονται πλέον τη τελευταια στιγμή με κριτήριο ο προορισμός να είναι όσο το δυνατόν πιο απομονωμένος.

10.Ποιοί είναι οι ελληνικοί προορισμοί με την μεγαλύτερη ζήτηση;

Οι πιο απομονωμένοι, η Μονεμβασιά, η Μάνη, η Καλαμάτα. Γενικά, όσα μέρη μπορεί να πάει κάποιος οδικώς.

11.Πόσο εσείς οι ίδιοι έχετε ταξιδέψει στην ζωή σας; Οι πληροφορίες που δίνετε είναι και λίγο προσωπικά βιώματα;

Τα ταξίδια είναι τρόπος ζωής, όποτε είναι αναπόφευκτο όταν ένας χρήστης  χρειάζεται τη βοήθεια μας να παθιαζόμαστε και να θέλουμε να του μεταφέρουμε όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορούμε χωρίς να τον κουράσουμε.

12. Πώς διασφαλίζετε το γεγονός ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες ανταποκρίνονται 100% στην πραγματικότητα;

Μέρος της δουλείας μας είναι να επικοινωνούμε με τους πελάτες και τους παρόχους για να διασφαλίζετε η ποιότητα και η ακρίβεια των πληροφοριών που έχουμε πάνω στο site και πάνω απ’ολα αν προκύψει κάποιο θέμα είμαστε εδώ για να τον βοηθήσουμε άμεσα.

13. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος στην πλατφόρμα σας;

Nα διαθέτει μια εξαιρετική υπηρεσία, ακεραιότητα, πνεύμα συνεργασίας και επαγγελματισμο.

14. Τι σχέδια έχετε για τον χειμώνα που θα είναι λογικά πάλι μια δύσκολη περίοδος;

Ο χειμώνας για εμάς θα είναι μια πολυάσχολη περίοδος μιας και εμπλουτίζουμε και αλλάζουμε την πλατφόρμα  μας βάση το feedback που παίρνουμε καθημερινά απο τους χρήστες μας.

15. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Πως θα θέλατε να δείτε την πλατφόρμα σας να εξελίσσεται;

Το όραμα μας είναι να διευρύνουμε το σκοπό που ταξιδεύει ο κόσμος σήμερα παρέχοντας ποιοτικές, επαγγελματικές και αξιόπιστες ιατρικές και ταξιδιωτικές υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους χρήστες με τα ταξίδια που σχετίζονται με θέματα υγείας, ψυχαγωγίας και επιμόρφωσης.

Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε μια κορυφαία πλατφόρμα στο θεματικό τουρισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Οι υπάλληλοι και οι συνιδρυτές της TicketSeller είναι παθιασμένοι με τα  ταξιδιά και θέλουν οι συνταξιδιώτες μας να βρουν νόημα και περιεχόμενο στις ταξιδιωτικές τους επιλογές.

16. Πιστεύετε ότι μια ελληνική επιχείρηση μπορεί να επιβιώσει στην Ελλάδα και μάλιστα την εποχή του κορωνοϊού;

Ευκαιρίες υπάρχουν σε όλες τις εποχές όσο δύσκολες και να είναι οι καταστάσεις που βιώνουμε αρκεί να είμαστε αισιόδοξοι και να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο. Αν έχεις  αγάπη και πάθος για αυτό που κάνεις και με σωστό προγραμματισμό και αφοσίωση, κάθε όνειρο μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

17. Θα θέλατε να πείτε κάτι στους αναγνώστες μας;

θα θέλαμε να προτείνουμε οι αναγνώστες σας να  προτιμάνε τους ελληνικούς προορισμούς και όσο μικρό σε διάρκεα και να είναι ένα ταξίδι ειναι πλέον αναγκαίο και όχι πολυτέλεια για να ξεφύγουν απο αυτή τη πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε

ticket seller

Παραθέτουμε κάποιες προτάσεις της ελληνικής πλατφόρμας για τον επόμενο μήνα ενδεικτικά

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fbit.ly%2F334Spbj%3Ffbclid%3DIwAR2GCGtT4Xrj0qRr20JLYbIbGTe4hQwyoBByUI7-_AymE-ApDqXK–inDac&h=AT1NlLrtDtQ6A_If8jfmOFSEVm4KJjOhjp_WdUekZFr-UxSe-JcxJXPAfxoni1RP0kVyFk40N-PL7RGByuC237-ZAvM90nW3i1o_CzqOIIoovJQsTMX7Cndy75PCEpq5jX1XD6a_LCOmT-ABQkthBOtmMCKsqluZJLsAw-EFJH_rUZi7lImCbaB_re7Xum52ukqdlRsGzNRiT9gBXzt4xESAfp2TM-ZwhSNvfFm1RCVwXIv6KEWHIb_FLJz-JN7SpPlH4kR9EfgshsAX82mDxC4gfehjHeahA6VU__TlJ3sJ2bWJ2g4ZZQIhMpOwD6oMPfAg7yDCmyohdhfrBzDIole0bDGPgnBHBXJQMNRLXbGRHniIv4DmTgJS7Rov0ybrIIuOdGbBOvIZBa46a6Ek7DuaBmYgKqVTjAh221mGXm03xvXLhr_R5ySaeiGO5dh6p0RDxFO8HU6Sh50NV1c3lHNy6WnKuS8YZUx6yD-HA7KZsKp81JQ4EewflGvBUAnjYbnD4fg-RMKgnuGwxFHOU3TxZwn70mvsOCVVOHs1vnusdo2SMe9mwKRY2jFqAEwzPvtuVz3b8TLATLpb_bod33zUkdChZbJPZcMmjqXRB3fBS-KMdQHIygpublNOiPCFHh2sJ8oleiOIxFY9Bme9lQBI5GNQuQ

Ημερήσια εκδρομή
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fbit.ly%2F33YPT5J%3Ffbclid%3DIwAR2yrZhG5wYEa9TOoFS9iRob8x7k63unE0ccWh3uN5Spr3n4myml7tOKzGE&h=AT2AI8X65LPzjVYMlWXaLphy6riMg6Ek96Su9d6r2_oJ8vw_ZnNbnSwY_wMk0EFbJVG1_eG8gECZtr-DHRrENfx5uZFSr77OYZlB7QDnqZcIBletldZuwSJt8vDAHp-OwNpH9Hv49Vuz0zsFgszEeQhM76Idja1YXBGAdojhekx-SvNDp_4aHL8k_v4QUstfkan5_0vVK_krkguYonhRaRU2OMetPNyqWlrND262-Am95BU_0tfvsnbnfs2r65bb5n8PX5WeNt862MEhN4vEDFBhePS0fZFAcoLA4jHbAJZxnYDwues2UZgP3ZkkAyt0oSs-ezTYs6EmDFcszNVFOzLMeiohyfaGF7K6I8MyKd2J9MNxXFKPdvbzdiA95AgswjJuR70G82gN8dLX4TQwQva96juXpsQPAdqsQlI-_EfYEAQMLI6CBShkBhVgsLx0lM4jyHntJSCparnbxcPK631VLYXexY3SIkKsK4Oj2dULZAbkHdWcAZjsoUaTYqvxm_Qj9L3zO3LdUvjho1Q2mdMsn6pl8HRq3woeJyjGXq34b2aJrq0eqASBFGUIddBrRqOpVWaiIeujRp7ezNo48JkmJjhkddqMGudaSPirEP0NpzEARAXnKIqv90k3MMEMiFSG56ZwNL4IjGWuyZA

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.