ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

16η πεζοπορική διαδρομή – Δυτική πλευρά του Πεντελικού ΙΜ Αγίου Παντελεήμονα Κοκκιναρά Πεντέλης

By  |

9.4.2023 Ώρα εκκίνησης: 10.00

Αφετηρία: Tο πλάτωμα, 300 μ. πριν την είσοδο της Ιεράς Μονής του Αγ. Παντελεήμονα, στα αριστερά του δρόμου.
Φτάνουμε εκεί από τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο που ενώνει την Νέα Πεντέλη με την Κηφισιά (από το πάρκο Αγίου Σύλλα στη Νέα Πεντέλη συνεχίζουμε ανηφορικά και στρίβουμε αριστερά στην οδό Κηφισίας και ξανά αριστερά στην Τενέδου-Ευβοίας). Μετά από 1700μ. στο τρίστρατο στρίβουμε δεξιά, βόρεια προς την Μονή Αγ. Παντελεήμονα και πιο πάνω, στην διασταύρωση για Αγ. Παντελεήμονα στρίβουμε αριστερά. (Στο GPS βάζουμε ένδειξη Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονα Κοκκιναρά Πεντέλη – 38.08324518899828, 23.86611238984866).Περιγραφή διαδρομής:
Ξεκινώντας θα βαδίσουμε προς τα δυτικά για να φτάσουμε μετά από πορεία 2,0 περίπου χλμ. στο δυτικότερο άκρο της διαδρομής με θέα προς Τατόι – Κρυονέρι. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουμε βορειοανατολική πορεία, μήκους 2,0 χλμ, στην βόρεια πλευρά του βουνού, με θέα προς Διόνυσο – Άγιο Στέφανο – Καπανδρίτι – Λίμνη Μαραθώνα – Σχοινιά, κλπ, για να φτάσουμε στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής στον αυχένα πάνω από το Μοναστήρι από όπου θα κατηφορίσουμε προς την αφετηρία μας.Συνολικό μήκος: 5.0 χλμ.Υψόμετρα: Αφετηρία : 765 μ., Αυχένας : 910 μ.Πορεία : Επί δασικών δρόμωνΕνδυμασία: Περιπατητική (παπούτσια τουλάχιστον αθλητικά) και ρούχα εποχής. Μπουφάν ή αντιανεμικό και καπέλο ή σκουφί.Εφόδια: Νερό και ξηρά τροφή κατά βούληση
Δείτε λιγότερα

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.