Δήμος Κηφισιάς

Στις 19.6 ολοκληρώνεται η μεταφορά φοιτητών με πούλμαν στην Πανεπιστημιούπολη

By  | 

Ο Δήμος Κηφισιάς ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους, ότι συνεχίζονται τα ειδικά δρομολόγια των πούλμαν του Δήμου, που για μια ακόμη χρονιά μεταφέρουν δωρεάν, από τα μέσα Οκτωβρίου 2025, τους φοιτητές μας στην Πανεπιστημιούπολη.
Το πρόγραμμα μεταφοράς των φοιτητών, που έχει σκοπό να διευκολύνει τη δωρεάν μετακίνηση των φοιτητών της Κηφισιάς, της Νέας Ερυθραίας και της Εκάλης στις εγκαταστάσεις της Πανεπιστημιούπολης (Ζωγράφου), θα ολοκληρωθεί, για την τρέχουσα ακαδημαϊκή χρονιά, την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026.

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds