Δήμος Κηφισιάς

Τελετή Λήξης 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης

By  | 

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς κ. Βασίλης Ξυπολυτάς και η Εντεταλμένη Σύμβουλος Ανθοκομικής και Φιλοζωίας κα Έλενα Χρονοπούλου σας προσκαλούν στην τελετή λήξης της 72ης Ανθοκομικής Έκθεσης Κηφισιάς την Κυριακή 17 Μαΐου, ώρα 19:00 στο ιστορικό Άλσος της πόλης.

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds