Δήμος Κηφισιάς

Εθελοντική Αιμοδοσία την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025, στο Δημαρχείο Κηφισιάς

By  | 

Η Επιτροπή Υγείας και Ασφάλειας Εργαζομένων και ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Κηφισιάς, διοργανώνουν Εθελοντική Αιμοδοσία την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025, στο Δημαρχείο Κηφισιάς, από τις 09:00 π.μ. έως 13:30στην αίθουσα «Β. Γκατσόπουλος».

Στη σχετική τους ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Τα αποθέματα σε αίμα μειώνονται δραματικά. Όσοι μπορούμε και έχουμε την δυνατότητα ας δώσουμε αίμα να σώσουμε συνανθρώπους μας.

Διαθέτεις 5 λεπτά από το χρόνο σου και σώζεις 3 ζωές

ΤΟ ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ!

Ποτέ η ανάγκη για αίμα δεν ήταν τόσο μεγάλη!

Σημειώνεται, ότι τηρούνται αυστηρά το σχετικό πρωτόκολλο και όλοι οι κανόνες υγιεινής.

Κλείνετε τηλεφωνικά το προσωπικό σας ραντεβού, ώστε να μην ταλαιπωρηθείτε καθόλου. 

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2132140210, ώρες 9:00-14:00, Ασημίνα Σωτηροπούλου   

Να θυμάστε τον ΑΜΚΑ σας».

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds