Η ερασιτεχνική θεατρική ομάδα του Δήμου Κηφισιάς παρουσιάζει την κωμωδία του Σέρβου ΜΠΡΑΝΙΣΛΑΒ ΝΟΥΣΙΤΣ – (ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΝΟΥΣΑΣ) «Ο ΔΟΚΤΩΡ» στις 27, 28, 29, 30 /6 & 1 /7/2025 στις 21.00 στο Αίθριο Δημαρχείου Κηφισιάς (Διονύσου & Μυρσίνης) σε μετάφραση της Σιμωνίδας Αργυράκου και σκηνοθεσία της Κικής Αυγουστάτου.
Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.
0 comments