δημος κηφισιας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι δράσεις του ΚΕΠ Υγείας Δήμου Κηφισιάς στην Ανθοκομική Έκθεση!

By  | 


💥Το Σάββατο, σε συνεργασία με την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση νοητικής ενδυνάμωσης μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και την πλατφόρμα Eligence.
🧠✨ Οι επισκέπτες διασκέδασαν με αναγραμματισμούς και ασκήσεις γύρω από… τα λουλούδια!
🙏 Τη δράση στήριξαν ενεργά οι:
👩‍⚕️ Αριστέα Λιβάνη – Κοινωνική Λειτουργός
🧠 Όλγα Φαφούτη – Νευροψυχολόγος
💉 Θεόφιλος Κρασάκης – Νοσηλευτής

💥Την Κυριακή, το βιωματικό εργαστήριο «Η Άνοιξη στη σκέψη μας, η τροφή για το σώμα μας» μας έδωσε την ευκαιρία να εκφραστούμε με χρώματα, κίνηση και συναίσθημα.
🎨🧘‍♀️ Ευχαριστούμε τις ειδικούς μας, Μαργαριτα Λαμπρινοπουλου& Μαρία Πρίγκου, για την υπέροχη καθοδήγηση!

👥 Τις δράσεις συντόνισε η κοινωνική λειτουργός & συστημική ψυχοθεραπεύτρια Μαίρη Κανελλοπούλου.

⭐️Τις εκδηλώσεις στήριξε ενεργά ο ΕΔΔΥΠΠΥ, ενώ παρούσα ήταν και η υπεύθυνη της Κεντρικής Δομής των ΚΕΠ Υγείας, Μαριάνθη Χατζηκωνσταντίνου, η οποία με την παρουσία της ανέδειξε τη σημασία της πρόληψης και της προαγωγής της υγείας στην καθημερινότητά μας.

Απόφοιτη Ελληνογαλλικής Σχολής "Αγιος Ιωσήφ", Καθηγήτρια γαλλικών, πολύγλωσση και με διδακτική εμπειρία και εξιδείκευση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία(ΕΚΠΑ), αρθρογράφος, πρόσκοπος, εθελόντρια.

Ακολουθήστε μας!


This will close in 10 seconds